Informacje dla zamawiających buty

Niżej zamieszczamy informacje przydatne dla użytkowników "starej" strony internetowego sklepu, który działa pod adresem http://piomehurtobuwia.otwarte24.pl/  . Natomiast w nowym sklepie na https://piome.pl/ , nie trzeba "kombinować"- wszystko przebiega automatycznie i intuicyjnie.
 
W Regulaminie Sprzedaży PIOME sp. z o.o. <link, w punkcie 5 zapisane jest:  
 
Zgodnie z powyższym prosimy o zwrócenie uwagi na to, że przy każdym
produkcie, w skróconym opisie podana jest ilość par w kartonie, np:
  W związku z tym, w okienku "Podaj ilość" wpisane powinno być, zgodnie z tym przykładem- 12 par, lub zależnie od potrzeb- wielokrotność tj. 24 , 36, 48......itd

 

Podając dane swojej firmy, proszę nie zapomnieć o wpisaniu w Uwagach- numeru NIP- jest to konieczne przy pierwszym zamówieniu, potem już nie trzeba. Jeżeli adres dostawy różni się od adresu siedziby firmy, to proszę napisać. Jeżeli w Uwagach nie będzie żadnej adnotacji, to wysyłamy na adres siedziby. Analogicznie- niewpisanie “przelew z góry na konto firmowe wg zatwierdzonego zamówienia”- oznacza , że wyślemy przesyłkę płatną za pobraniem:



 
W pewnych przypadkach, pozaregulaminowo- dopuszczamy sprzedaż tzw. rozmiarówek, czyli połówek zawartości kartonu, ale czynimy to niechętnie ;), nie gwarantujemy natychmiastowej realizacji zamówienia, gdyż szukamy chętnego na pozostałą część kartonu (z reguły udaje się to w 2 do 3 dni), trzeba też liczyć się z dopłatą do pary, od 10 do 20 %
 
NIGDY ,nie dzielimy kartonów z tanim obuwiem tekstylnym, jak też z klapkami basenowymi, itp
.
Ewentualne reklamacje na buty, załatwiane są zgodnie z REGULAMINEM SPRZEDAŻY  PIOME , dokładnie z art. 13, 14 i 15. Pod tym linkiem jest : ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE.Proszę korzystać. Gdyby jednak, stosowali Państwo, swoje zgłoszenia,  prosimy uwzględnić, to co jest w naszym- zbędne jest podawanie danych personalnych klienta detalicznego (ochrona danych osobowych), prosimy też o nieudostępnianie naszych danych, detalicznym nabywcom butów.Na wszelki wypadek, jeszcze raz przypominamy-adresat, odbierając paczki z towarem, powinien skontrolować zawartość przesyłki i w razie niezgodności z zamówieniem/ fakturą, zobowiązany jest do spisania wspólnie z kurierem, protokołu. Ten protokół jest dowodem i warunkiem skutecznych roszczeń z tytułu reklamacji przedsprzedażnej.
 
 
Na stronie sklepu internetowego warto zapoznać się z tym, co
jest zapisane w zakładce "Inne" - dla przypomnienia zdjęcie :

Klikając w obrazek- wracasz do strony głównej:



Na stronie głównej Sklepu, zawsze jest 9 najnowszych ofert zdjęciowych, a więc nie są to promocje lub produkty najbardziej popularne:

Przy każdym produkcie, wymieniony jest "Producent", czyli logo, marka, dostawca, np.:

Po wpisaniu w wyszukiwarkę "Producenta" i kliknięciu w "Szukaj", znajdujesz wszystkie jego oferty, bez podziału na "Kategorie":

 

Masz wątpliwości, nie wiesz jak...w prawym dolnym rogu, w zakładkach bocznych-są Informacje.... śmiało klikaj i czytaj:





Proszę pamiętać:


zatem warto zapoznać się z Regulaminem Sprzedaży...., ale spokojnie- naprawdę nie ma tam żadnych haczyków.


Adresy mailowe osób, które nawiązały z nami kontakt, dodawane są do grupy mailingowej, czyli będą wysyłane informacje handlowe o asortymencie towaru, nowościach i promocjach. Dochowujemy starań, aby powierzony adres nie trafił tam gdzie nie trzeba-zachowujemy poufność danych. Oto, przykładowy, standardowy list:


W każdej chwili, można zrezygnować z mailingu- wystarczy postąpić, tak jak to opisane w tekście pod foto-linkami: starczy kliknąć i wysłać, nie trzeba tworzyć wypracowania z tłumaczeniem- dlaczego i po co... :

odmowa

TUTAJ SĄ linki do archiwalnych i aktualnych informacji mailingowych

Jeżeli chodzi o "wewnątrzwspólnotową dostawę towarów", czyli eksport w ramach UE, to nasze postępowanie jak i ceny, zasadniczo nie różnią się od trybu postępowania stosowanego podczas sprzedaży krajowej. Klient zagraniczny, płaci jedynie, dodatkowo za transport z Polski do np. sklepu w Anglii. Mimo, że to nie my płacimy za przesyłkę międzynarodową, organizujemy możliwie jak najtańszy transport. Oczywiście, klient może chcieć odebrać towar we własnym zakresie z dowolnego miejsca w Polsce. Płatność, dokonywana jest w euro według średniego kursu eu do pln (http://kantory.pl/ kurs zakupu przez kantor), albo złotówkach. Pieniądze za towar, przelewane są z góry po otrzymaniu od nas faktury vat, na której podany jest numer konta walutowego (EU). Po dokonaniu wpłaty, skan potwierdzenia, należy przesłać na nasz e-mail i to uruchamia procedurę wysyłkową.

TERMS OF SALE  PIOME: english
----------------------------------------------------------------
in terms of "intra-Community supply of goods" or exports within the EU, it is our own behavior as well as money, essentially no different from the mode used during the conduct of domestic sales. Foreign customer, you pay only for transportation in addition to the example fromPoland to shop in England. Although it is not we pay for international shipping, arrange the cheapest possible transportation. Of course, the client may want to pick up the goods on their own from anywhere in Poland. Payment shall be made by the euro at the average exchange rate for PLN/ eu (
http://kantory.pl/selling rate in exchange offices), or Euro. The money for the goods is transferred from the top after receiving our invoice, which include the number of foreign-exchange account (EU). After paying, scan confirmation to be sent to our e-mail and mailing procedure that starts.

УСЛОВИЯ ПРОДАЖИ  PIOME: Rusia

 

 
с точки зрения "Поставка внутри Сообщества товаров" или экспорта в ЕС, это наша собственное поведение, а также деньги, по существу, ничем не отличается от используемого режима при проведении продаж на внутреннем рынке. Иностранные клиентом, Вы платите только за перевозке в дополнение к примеру fromPoland в магазин в Англии. Хотя это и не мы платим для международного судоходства, организовать самый дешевый возможный транспорт. Конечно, клиент может подобрать товар самостоятельно из любой точки в Польше. Оплата должна быть произведена в евро по среднему курсу обмена на PLN / ЕС (http://kantory.pl/selling ставку в обменных пунктах), или в евро.Деньги за товар переходит сверху после получения нашего счета-фактуры, которые включают в себя ряд валютном счете (ЕС). После оплаты, подтверждение сканирования для отправки нашей электронной почты и почтовый процедуры, которая начинается.

 

Hurtownia obuwia importowanego