REGULAMIN SPRZEDAŻY

 ENGLISH TERMS OF SALE   на русском языке УСЛОВИЯ ПРОДАЖИ 

 

 

1. Zamówienia  składane są  elektronicznie: opcja "Kup teraz" na stronie hurtowego sklepu internetowego:http://piomehurtobuwia.otwarte24.pl/. Można też wysłać faks z zamówieniem na nr 223506259, e-mail:obuwie@piome.pl
 
Złożenie Zamówienia , oznacza akceptację przez klienta, wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu

2. Składając zamówienie Klient zawiera z naszą firmą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.Dane osobowe kontrahenta przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa polskiego- w tym zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmian.)

3. PIOME Sp. z o.o., ul.Leśna 47, 05-430 Celestynów zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.

4. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego ( w miarę możliwości, także numeru Gadu Gadu)

5. Minimalne zamówienie, to jeden oryginalny, zbiorczy karton tj. z reguły 12 par - kartonów nie dzielimy

6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, P.P.H.PIOME niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

7. Ceny towarów znajdujących się w PIOME podawane są w złotych polskich za jedną parę i nie  zawierają podatku VAT (netto).Każda transakcja sprzedaży, zawsze dokumentowana jest fakturą vat, dlatego- zamawiając należy podać dokładne dane adresowe firmy wraz z numerem NIP.
  Faktury wysyłane są pocztą elektroniczną w PDF, ale też w formie papierowej, umieszczane  w opakowaniach z zamawianym towarem. Klient może, pisemnie zażądać wystawienia i wysłania papierowej faktury zwykłą pocztą (PP SA). W takim przypadku, będzie doliczone do faktury sprzedaży- 4 zł/netto za przygotowanie i wysłanie dokumentu papierowego. Podstawą prawną wystawienia i przesyłania faktur jest Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. "W sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatków, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług" Dz. U. nr 95, poz. 798.     

8. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Firmy Kurierskiej, lub odbierane są we własnym zakresie,
 W przypadku gdy fakturowa wartość przesyłki nie przekracza 400 zł (brutto), doliczone zostanie 15 zł (netto) - tytułem partycypacji, przez kupującego- w kosztach transportu.
Sposób odbioru towaru przez Kupującego i wszystko co z tym związane, wymaga każdorazowo, uzgodnienia ze Sprzedawcą. Za wysłany, zamówiony i nie odebrany przez Adresata z jego winy towar, żądamy
70 zł/paczka do 30 kg, zadośćuczynienia tytułem poniesionych nakładów na pakowanie i wysyłkę. Wymieniona kwota, będzie wpłacona w terminie do 7 dni, od daty wysłania maila z Wezwaniem do Zapłaty

9. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni ROBOCZYCH  

10. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
Zapłata za towar uiszczana jest gotówką spedytorowi przy odbiorze przesyłki lub przelewem na nasze konto bankowe nr 12 2530 0008 2057 1209 2150 0001
 
Koszty przesyłki i formy zapłaty są uzgadniane między kontrahentami.

11. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie bezpośrednio podczas zamawiania produktu

12. Zakupione i dostarczone towary są starannie zapakowane.

13. W przypadku ewentualnych reklamacji, zwrotów i wymian należy najpierw kontaktować się mailowo  z obuwie@piome.pl
lub telefonicznie 224277759, nr faksu: 223506259. Nie przyjmujemy, żadnych nie uzgodnionych  i nie zamówionych paczek z towarem.

14. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

15. Reklamacje na towar rozpatrywane są zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Kodeksu Cywilnego, to jest w okresie 1 (jednego) roku od daty zakupu. W przypadku zasadnej reklamacji, gwarantujemy zamianę towaru na niewadliwy lub zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym (dlatego prosimy podać dokładny numer konta),po przyjęciu i akceptacji Korekty VAT. Koszt dostawy do nas, nie podlega zwrotowi. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy fotografii i jej obrazu wyświetlanego w komputerze u Klienta (w tym wszelkie różnice w barwach towaru), nie stanowią podstawy do zwrotu ani reklamacji.
 
16. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane -tzn.przesyłka kurierska nie została przez nas zlecona, to istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. 

17. Oferta ważna jest tylko na terenie Polski. Zamówienia z krajów UE, są realizowane po indywidualnych uzgodnieniach dotyczących kosztów transportu i płatności.

18. Wszelkie informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. 

19. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt e-mail:piome@piome.pl lub telefonicznie: 224277759, 729184082; 608783224